Generatiemarketing.nl is een initiatief van Diversions. Het is de ambitie van Diversions een openbaar kennisplatform rond de benadering van ‘ervaren’ doelgroepen te ontwikkelen. Doel: opbouw van kennis en het inspireren van de ondernemers en marketeers.

Diversions

Diversions logo GM sDiversions is een marketingbureau dat organisaties helpt op de weg naar groei. We stoppen niet bij de introductie van een slim idee, maar kijken met frisse blik naar wat je klanten kunt bieden. Daarbij merken we dat het voor veel marketeers niet vanzelfsprekend is met ‘oudere’ doelgroepen rekening te houden, ondanks het groeiende belang daarvan.

Bij Diversions hebben de afgelopen jaren laten zien dat het anders kan. Er zijn verschillende generatie-concepten ontwikkeld in uiteenlopende branches. Variërend van verzekeren tot arbeidsbemiddeling. En van 50+ community tot shopping-concepten. De geleerde les? Generatiemarketing geeft niet alleen handvatten om ‘ervaren’ doelgroepen aan te spreken: het blijkt een onderscheidend segmentatiemodel voor alle leeftijden.

Diversions

william

William Burghout

William is een ervaren strateeg. Met zijn achtergrond als innovatiemanager en manager Internet & Nieuwe media voor centraalbeheer.nl heeft hij jarenlange ervaring in het bedenken en uitrollen van vernieuwende (online) concepten.

Ieteke de Vries                                              

Ieteke heeft een achtergrond als communitymanager bij 50+ platform Goedenwel.nl, een innovatieplatform van Achmea. Dagelijks stond en staat zij in contact met de ervaren doelgroep, in zowel de dialoog als de contentmarketing.

Meer weten?

Wil je meer weten over Generatiemarketing? Of wil je een case delen op onze website? Laat het ons weten.

Neem direct contact op. We stellen je reactie zeer op prijs.

Diversions
Arhnemseweg 34C
7331 BL Apeldoorn
(06) 1 304 304 1

contact