Propositie creatie

Je kunt diensten verkopen aan verschillende generaties. Of diensten afstemmen op verschillende generaties. Het laatste is vanzelfsprekend effectiever. Met sterke, onderscheidende proposities maak je echt een verschil in de markt.

Nu is het bedenken van een goede propositie niet eenvoudig. Klantonderzoek, praktijkervaringen en marktontwikkelingen vertellen zelden hetzelfde verhaal. Hoe breng je die drie dan toch met elkaar in één lijn?

Bij Generatiemarketing gebruiken we hiervoor de methode van propositie ontwerp. Met jou brengen we de wensen en twijfels van klanten in beeld. Deze vertalen we naar verschillende proposities die je kunt testen in de praktijk. Vanuit de testen start het optimalisatieproces: wat kan beter & waar liggen verdere groeikansen? Zo kom je tot een propositie die echt aansluit bij je doelgroep & de kansen in de markt.

Campagne ontwikkeling

Een scherpe campagne kenmerkt zich doordat je een doelgroep weet te raken. Maar hoe doe je dat? Leeftijd is – zeker voor mensen boven de 50 – een geschikt onderwerp. Betere kansen liggen er bij het inspelen op emoties, nostalgie en concrete behoeften. 

Wij zoeken voor jou de juiste toon in communicatie.  We hebben alles in huis om van jouw campagne een succes te maken.Profiteer van onze ervaring opgedaan bij klanten als Achmea en de Maag Lever Darm Stichting. We vertellen je graag alles over de mogelijkheden.

maak kennis

Workshop

Hoe speel je als organisatie in op de toenemende vergrijzing in Nederland? Als je het antwoord zoekt op deze vraag, dan is de workshop Generatiemarketing zeer geschikt voor jou.

De 50plusser van vandaag is niet te vergelijken met de senior van gisteren. Daarom helpen we je tijdens de workshop een scherpe generatie-segmentering vast te stellen en deze te vertalen naar een concreet marketingplan.

Wat de workshop je brengt:

De workshop helpt je te verplaatsen in ervaren doelgroepen. Je legt de basis voor de ontwikkeling van een propositie die aansluit bij de voor jou meest relevante generatie.

Lees meer